17 listopada 2014

[1] His Girl tlumaczenie


Cześć i czołem, dzisiaj wreszcie opublikuję pierwszy oficjalny nagłówek na blogu i jest nim zamówienie! :)
Ostatnio trochę choruje więc uwinęłam się z nim szybciej niż przypuszczałam. Muszę wam powiedzieć, że na początku sprawił mi on wiele trudności, bo nie miałam zielonego pojęcia jak go zrobić. Ciągle nie pasowały mi na nim elementy, nie mogłam odpowiednio połączyć tekstur... Po prostu coś mi ciągle nie wychodziło. W końcu wydaje mi się, że udało mi się wykonać całkiem niezłą robotę jak na mój jeden z moich pierwszych nagłówków.
Pamiętajcie, że jest to nagłówek na ZAMÓWIENIE, więc nie możecie go od tak sobie pobrać tylko musicie zapytać się najpierw właścicielki bloga, na którego został on zrobiony, o zgodę.
Niedługo podam link do tego bloga...
Komentujcie i piszcie czy wam się podoba :) Jeżeli macie jakieś dobre porady to z chęcią przeczytam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz