14 listopada 2014

Powitanie!


Hej! Witam was na moim nowym blogu! Tym razem będzie on dotyczył szablonów, czyli czegoś, co ostatnio stało się moim hobby. Nauczyłam się tydzień temu je robić i od razu pokochałam to zajęcie. Wreszcie na blogi mogę wstawiać własnoręcznie robione szablony i nie czekać na realizowanie zamówienia albo wyszukiwać "tego jedynego". 
Szablon, który znajduję się tutaj na stronie, jest oczywiście moją robotą, więc można powiedzieć, że to jest ten oficjalnie pierwszy. :) 
Pracę będę wstawiać wtedy, kiedy po prostu zrobię. Nadal CSS sprawia mi duży problem i trochę siedzę nad tym, ale cały czas się uczę i chcę udoskonalać swoje umiejętności, żeby robić dla was jak najlepsze szablony. 

Jak na razie to tyle. Od początku przypominam wam o zaglądaniu do regulaminu, zanim w przyszłości pobierzecie ode mnie jakiś szablon. Mam nadzieję, że będę mogła liczyć na komentarze do was ♥

Jeżeli chcecie się ze mną skontaktować to zapraszam do zakładki "Kontakt".

Do usłyszenia przy następnym szablonie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz